Assalamualaikum.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Status
Say, “My prayer, my offering, my life and my death are for Allah, the Lord of all the worlds.” - The Holy Quran [6:162]
Kisah Teladan Islamik
Assalamu'alaikum....Selamat datang ke blog Kisah Teladan Islamik....Peace be to you....Welcome to Kisah Teladan Islamik blog...:)

22/10/2012

Author : Unknown Time : 11:22:00 am Total Comment : 0

YA ALLAH..AMPUNI KAMI..


YA ALLAH..AMPUNI KAMI.. :'(


Ya Allah…
Aku hambaMu yang lemah ini,
Yang terlalu hina disisiMu,
Aku ingin memohon ampun ya Allah,
Banyak dosa yang telah aku lakukan,
Ampuni dosaku yang telah lalu ya Allah,
Ampuni dosaku yang sekarang ya Allah,
Ampuni dosaku yang akan datang ya Allah.

Ya Allah…
Engkau peliharakanlah aku,
Jauhilah aku dari maksiat,
Jauhilah aku dari zina ya Allah.
Sesungguhnya aku manusia biasa yang juga mempunyai nafsu,
Mungkin aku boleh elak zina tangan,
Mungkin aku boleh elak zina kaki,
Tapi ya Allah,aku tak kuat untuk mengelak zina mata dan hati ya Allah.

Ya Allah..
Begitu juga pada sahabat-sahabatku,
Engkau peliharalah mereka,
Dekatkan lah mereka dengan kebaikan,
Lembutkanlah hati-hati mereka supaya senang menerima kebenaran.

Ya Allah…
Berilah aku kekuatan dan semangat untuk aku belajar ya Allah,
Berilah aku peluang untuk membalas jasa ummi dan abiku melalui kejayaanku ini,
Janganlah Engkau tarik nyawa kedua mereka sebelum aku sempat memberi mereka sedikit kebahagiaan dunia ini ya Allah…”

Aamiin Ya Rabbal 'Alamin....

0 Komen:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.